Op 18 januari (onderweg naar de verjaardag van Gijs zijn moeder) kochten wij een keyboard. Hier. (niet klikken, en alleen kopen als je veel geduld hebt) En het ding is tot op heden nog niet binnen. Ik heb zeker al een keer of 4 gebeld. En Gijs belt vandaag (op mijn verzoek) weer. Wanneer het keyboard dan geleverd gaan worden? Geen idee. En zij ook niet volgens mij. Elke keer opnieuw komen ze met een nieuwe reden. En die redenen variëren van: Roland kan het niet leveren, carnaval in België, en zelfs het antwoord “geen idee” kwam langs.
Nu wil het verhaal dat het nog wel eens gebeurd dat ik leerlingen naar hen toestuur om een keyboard danwel piano te kopen. en dat ik alleen nog maar verhalen heb gehoord dat het uitleveren toch erg slecht gaat. Dat het lang duurt enzo. Dat was overigens met mijn piano ook zo, iets van 15 jaar geleden.
En dat heb ik die mensen ook verteld. Ze konden alleen maar beamen dat het lang duurt.. maar helaas kon niemand er iets aan doen.
Op het forum waar ik vandaag ‘per ongeluk’ langskwam heb ik de vraag gepost of het vaker voorkomt dat het zo lang duurt.
Ben benieuwd naar de uitkomst van het telefoongesprek met Gijs én de reacties op het forum.
Update donderdag: Gijs heeft wéér gebeld. Een verhaal dat er een software – update aankomt, en dat Roland daar wat problemen mee heeft. De winkel werd ook aan het lijntje gehouden door Roland (vertelden ze) en volgende week zou de meneer van de winkel weer gaan bellen. Maar.. ze denken 1,5 week.
Dus nogmaals:…to be continued…
Nee…dat is bálen dan joh
Als je iets besteld …wil je t eigenlijk gisteren al in huis hebben ….
Sterkte …en …t vervolg lezen we wel …denk ik …
Slaap lekker voor straks en een fijne woensdag
Wat vervelend zeg dat je niet weet wanneer het geleverd wordt! Denk je iets gekocht te hebben en snel te krijgen sta je in het ongwissen.. Heel vervelend.. Hopelijk snel duidelijkheid!
pee-es kamertje komt van de babydump!