Nou, soms maak je dingen mee, die wil je gewoon even vertellen!
Omdat mijn vaste haakwinkel dicht is vanwege de kreadoe ging ik op zoek naar een winkel waar ik ‘ff snel’ een bolletje grijs katoen kon halen. Een klein vriendje van Emma is binnenkort jarig, en daar wilde ik iets voor (h)maken.
En ik kwam tot de conclusie dat als ik de bestelling pas volgende week ophaal, ik het cadeautje binnen een week af moet hebben.. En dat ga ik niet redden ben ik bang.
Ik vond en winkel redelijk in de buurt en dacht slim te zijn door eerst even te bellen voor ik er heen reed. Het was toch al gauw een kwartier rijden, en een half uur heen en weer voor niks is ook zonde.
Dus ik belde. Er werd gevraagd of ik even een momentje had. Ja hoor, natuurlijk! Ondertussen hoorde ik van allerhande gerommel en geroezemoes.
Ik hoorde het gerinkel van zo’n ouderwetse kassa.
Uit het gesprek kon ik opmaken dat er betaald en gepind moest worden. Het was iemand die dat pinnen nogal lastig vond, want diegene kreeg uitleg. Druk op dit en duw op dat. Na een paar keer bleek het niet te werken.
Inmiddels hing ik al een kwartier in de wacht en was ik geneigd om erop te gooien en later terug te bellen.
Ik hoorde zeggen: “nou, ik haal even de stekker eruit, en dan kijken of ‘ie het wel doet”
En gelijk werd de verbinding verbroken.
Wel potver, zit ik ruim een kwartier voor niks te wachten!
Ik had er in die tijd wel heen kunnen rijden!
Even later belde ik terug, en legde de mevrouw uit dat ik een kwartier in de wacht had gehangen, en dat als ze het pinapparaat reset de telefoonverbinding verbroken wordt. En dat ik daar niet zo blij van werd.
“Nou, dat weet ik allumaal niet hoor”
“Ik ben hier in de winkel met klanten bezig hoor en dan hebbie dat”
“Maar wat willu vragen?”
“Niks, ik denk dat ik niks meer hoef te vragen.”
“Goedemorgen”
Ik bestel wel een bolletje (of 3) via internet. Dan is dat met een beetje geluk morgen in huis.
(en daar zijn ze nog goedkoper ook, die bolletjes Catania! Weer wat geleerd!)
En kan ik alvast beginnen voordat die andere spulletjes opgehaald kunnen worden!
Voor de service hoef je daar dus zeker nooit meer te komen!
Regenboogschaap is een hele fijne webshop, en super levering! Haak ze 🙂
Volgende keer gewoon bij Woolly.nl bestellen. Dan heb je het de volgende dag in huis 🙂 haakze 😉
Dan weet je dat ook weer voor de volgende keer. Niet echt klantvriendelijk. Ik zou dan eerder gevraagd hebben of je zo even terug wilt bellen. En als je helemaal klantvriendelijk wilt zijn schreef ze even je nummer op en belde dan zelf terug.
Klantvriendelijk dus #not ! Weet je alvast dat je daar niet heen hoeft.
maar je bestelling is gelukt 🙂
Haak ze !
Elise
Zo…dat valt vies tegen zeg, niet bepaald klantvriendelijk! Heel vervelend om dat zo mee te maken, maar jij weet tenminste waar je aan toe bent!
Succes met je creatie!
Fijn weekend!
Jakkes wat vervelend! Ik had in jouw geval ook eerst even gebeld. Maar als het idd op zo’n manier moet dan zou het voor mij ook niet meer hoeven 😉
Fijn weekend voor jullie.
Nou maar goed dat je eerst gebeld hebt. Ik had denk ik niet eens meer teruggebeld…..
Maar gelukkig heb je het nu via internet kunnen bestellen, scheelt je mooi weer een ritje !!
Fijn weekend,
Hey Saskia,
Wat is jouw vaste adresje voor katoen dan?
Ik heb Echtstudio natuurlijk zitten, daar ga ik meest heen. Maar als ik ff iets tussendoor moet hebben, ga ik naar de Egel. En als ik het echt dringend nodig heb naar Pipoos in Hazerswoude, maar die is zo duur, dan moet ik er wel echt om verlegen zitten!