Al een tijdje terug bestelde ik een verjaardagscadeautje voor Saskia bij bol.com. Het ging allemaal goed, want op 12 oktober werd het verzonden. (Saskia is jarig op de 15e)
Ik liet het pakje op mijn werk bezorgen, want dan waren er geen nieuwsgierige oogjes 😉
Maar er kwam niks… Gelukkig had ik nog wat andere cadeautjes, anders had ik mooi niks gehad.
De week na Saskia’s verjaardag gingen we een midweekje weg. Ik belde op maandag nog even naar het werk om te vragen of het pakketje al gebracht was en we het onderweg nog even konden ophalen. Niks.
Vrijdag op weg naar huis belde ik nogmaals, maar behalve de factuur was er niks bezorgd. Dus ik belde bol.com. Er was iets fout gegaan, en het pakket zou niet bezorgd worden. Herstellen was niet mogelijk, en het geld zou binnen drie weken teruggestort worden op mijn rekening. Eerder kon niet omdat ik via creditcard had betaald.
Beetje raar… Je zou zeggen dat ze het toch nogmaals kunnen versturen? Vandaag besteld, morgen in huis, toch?
De reclame is ‘daarom koop je bij bol.com’ dus ik denk dat ik toch maar naar de winkel ga!
Ik heb nog nooit slechte ervaringen met bol.com gehad. Moet trouwens wel zeggen dat ik altijd via een acceptgiro betaal. 😉
Ik heb precies zo’n verhaal gehoord van mijn nichtje, dan met een fotocamera. Die wilde zij daar kopen met Bolcadeaubonnen en bij betalen .. maar er kwam niks. En na bellen hetzelfde verhaal als bij jullie. Zij namen er geen genoegen mee en hebben toch een manager gevraagd om een reactie want de lens was ook intussen niet meer te bestellen via de site. Afijn het komt erop neer dat ze voor hetzelfde bedrag een duurder type kregen en 100 x excuses. Het gaat dus vaker fout bij BOL. Ik koop wel in de winkel : )
groetjes Elise
Oh dit hoor ik voor het eerst over hun….
Maar blijkbaar ben je niet de enige aan de reactie van Noeps te zien.
XxX
Wat raar zeg! Lijkt me toch het makkelijkst om het dan gewoon ff opnieuw te versturen?! Omslachtig gedoe allemaal dit.
Hebben wij ook een keer gehad: ik bestelde een game voor Julian van Lingo. Volgens de site was ie voorradig.
Krijg ik na de betaling plotseling een berichtje: helaas game is niet leverbaar, u krijgt uw geld terug..
Vreemd ja…
daarom koop ik niet bij bol, bol, bol, bol.com.
Manlief wel, maar echt als het sneller zou zijn als zelf naar de winkel kunnen gaan